Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на газта

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с педала на газта

    Здравейте колеги Ако може да ви помоля и за вашите мнения по въпроса.
    Проблема ми е следния: Педалът на газта не се движи плавно, а на пресекулки. Доста неприятно, тъй като не мога да подавам и отпускам газта плавно и става голяма бруталийка Първоначално проблема се появяваше когато колата не се кара 3-4 дена, но сега вече дори за една вечер да престои и на сутринта пак е така. След като покарам и се пооправя, но пак е един такъв ..... ми по-трудничко се движи.
    Мисля си дали не трябва да се смаже жилото Вие какво ще кажете, в правилна посока ли съм се насочил?
    Търсих из търсачаката нещо по въпроса, но уви.

    Благодаря предварително за отговорите
    Last edited by Bloodless; d.m.y г., 15:31.
    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
    Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

  • #2
    Фащаш помощник - монтирваш го с поглед към дросела където е колелото на което е закачено жилото, ти от място го движиш по дякакъв ритъм да речем ако той не мое да ти обясни точно как се движи(ако колата е изгасена).....това мисля че е добър тест дали жилото заяжда или мъпъхъто се обажда.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Ще погледна, а иначе МПХ е сравнително новичко на около годинка и малко.
      Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
      Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

      Comment


      • #4
        Хммм нямам идея от какво може да е вече!!! Смених жилото на газта, проверихме самия педал на газта - там оста му, включително и моторче от друга кола и проблема пак си остава
        Примерно съм по баир надолу и съм на трета без газ, за да играе двиганеля спирачка. Искам леко да подам газ следователно леко натискам педала, а тя придърпва все едно не натискам газта плавно, а съм я сръчкал рязко. Това е просто пример. По същия начин е и в задръствания или като карам по-бавно из града и искам да подам леко газ, а не става плавно а рязко въпреки, че натискам педала плавно. Проявява се на първа, втора и трета скорост и само когато натискам педала в началото му. Ако съм го натиснал повечко и отнемам и подавям няма проблем. Проблема е само при начално подаване или при леко натиснат вече педал.

        Някакви идеи???
        Благодаря предварително.
        Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
        Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

        Comment


        • #5
          TPS так както го описваш но е хубаво на диагностика в движение да се види какво отчита ТПС демек какви ъгли на отваряне на клапата дава към ЕКУ-то ако прави скок вариантите са два отваряш ТПС-са и го почистваш става въпрос за пистите на потинциометъра попитай колегата OEM той има опит ако не стане г-н Роберт Бош 320лв и си ти
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bloodless Покажи съобщение
            Хммм нямам идея от какво може да е вече!!! Смених жилото на газта, проверихме самия педал на газта - там оста му, включително и моторче от друга кола и проблема пак си остава
            Аз ще предложа да пробваш класическия симптом с друг дебитомер, гледам че сте пробвали с друго МПХ, макар че щеше да е добре да преадаптирате нещата преди пробата, но просто така искам да ти предложа да пробваш и с друг дебитомер, ако имаш възможност - нищо няма да изгубиш......ако е сфанат дебитом или имаш течове след него, може при началното отваряне на дросела екуто да не получава точното инфо за кол. въздух и така нататъчи....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Слагайки другото МПХ направих и адаптация на екзаминер както си е редно, така че МПХ-са отпада като вариант. Също така не смуче и въздух.
              Що се отнася до дебитомера, ако му има нещо няма ли да окаже влияние и на самото вървене на колата, примерно да няма мощност и т.н.? Тя си върви без проблем, набира си перфекто, не губи мощност.
              Общо взето само леко като е натиснат педала и като натискам и отпускам в малки граници тогава се проявява. Натискам ли както си се кара Алфа няма проблем.
              Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
              Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

              Comment


              • #8
                Само две предположения първо зацепването на колата по принцип като не се зацепи правилно и става по съция начин клати и придърпва.И второ да си сгъстил много главата да си я ударил повече от 0,5мм ти или предния собственик на колата (макар че тия са пилят до 0,5мм после удря на клапаните) майар че там придърпването е по скоро при рязко подаване на газ.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                  TPS так както го описваш но е хубаво на диагностика в движение да се види какво отчита ТПС демек какви ъгли на отваряне на клапата дава към ЕКУ-то ако прави скок вариантите са два отваряш ТПС-са и го почистваш става въпрос за пистите на потинциометъра попитай колегата OEM той има опит ако не стане г-н Роберт Бош 320лв и си ти
                  Колега той е слагала друго моторче от друга кола, а TPS е на него така че.....
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Novachev, този проблем го нямаше, а не съм пипал ремъци и колата я имам от 3 години. Започна да се появява като не я карам няколко дена и като я пораздвижа малко се оправяше. Последните месеци обаче няма значение дали съм я карал или не просто всеки ден е така и не се оправя като покарам.
                    Освен да пробвам да позачистя дебитомера друго не ми идва на ум. Може и дюзите на ултразвук, че те почти 2 години не са чистени, въпреки че ме съмнява да е от дюзите.

                    П.С.: Май никой не се е сбръсквал с такова животно
                    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                    Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Bloodless Покажи съобщение
                      Novachev, този проблем го нямаше, а не съм пипал ремъци и колата я имам от 3 години. Започна да се появява като не я карам няколко дена и като я пораздвижа малко се оправяше. Последните месеци обаче няма значение дали съм я карал или не просто всеки ден е така и не се оправя като покарам.
                      Освен да пробвам да позачистя дебитомера друго не ми идва на ум. Може и дюзите на ултразвук, че те почти 2 години не са чистени, въпреки че ме съмнява да е от дюзите.

                      П.С.: Май никой не се е сбръсквал с такова животно
                      Ако е от дюзите нещо тя няма да работи и стабилно двигателя ще е леко неспокоен но може и те да правят бела ако не я караш често а може и дебитомер да е ако има някаква дупка в ниските обороти в отчитанията и ако е така с почистване няма да стане по добре пробвай с друг дебитомер или направо с нов не са толкова скъпи вече по 130лв са
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        За жалост последната година не я карам много, тъй като смених адреса и ми е доста близо до работа. Знаех си, че една кола като седи и не се кара много започва да прави проблеми
                        Най-вероятно ще пробвам с дюзите и дебитомера и ще пиша дали има резултат. Ако има други идеи ще се радвам да ги чуя. Благодаря за отделеното време
                        Last edited by Bloodless; d.m.y г., 10:28.
                        Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                        Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                        Comment


                        • #13
                          Като се движи колата, върти мотора то той иска повече гориво за да тръгне. Ти като му подадеш малко газ тя пуска гориво но е пак малко за тия обороти. За това ти придръпва. Нормално е това. При всеки е така. За това натискай повече газта. Ти сигурно едва допираш педала на газта с крак. Пробвай да регулираш жилото. Имап една пластина за регулиране. Сложи я на 3-тата резка ако не е там. Пробвай и на втората. Може би имаш голям луфт на педала и си мислиш, че подаваш нужната газ а дефакто подаваш съвсем малко.

                          Възможно е при адаптацията също да не е било отпуснато/регулирано жилото и да е станала грешка в адаптирането!

                          Дебитомера също може да не отчита малката промяна във въздушния поток. Така, че може и там да има проблем.

                          И все пак. Мотора е гладен и жаден. Храни го повече

                          П.С. Дюзите не ги бутай. Ако има проблем с тях мотора ще тресе и ще работи неадекватно.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 10:50.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bloodless Покажи съобщение

                            Най-вероятно ще пробвам с дюзите и дебитомера и ще пиша дали има резултат. Ако има други идеи ще се радвам да ги чуя. Благодаря за отделеното време
                            Ама не го зачиствай, направо ако имаш познат с такава кола, смени и пробвай....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Ама не го зачиствай, направо ако имаш познат с такава кола, смени и пробвай....
                              Що бе? Нека го зачисти. Аз преди като имах проблем в ниските. Имаше дупка м/у 1300 и 1700 оборота. Със спрей за чистене на карбуратори го напръсках хубаво да падне прахта и после си заработи нормално. Може и с потапяне в бензин. Или спирт. Нещо което ще разложи мръсотията, ще обезмасли, и ще се изпари бързо, и няма да остави остатък.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X